Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеки споживачів
Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеки споживачів і створений для оперативного реагування та швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв в роботі обладнання або аварій на виробництві.
I. Дії працівників або свідків нещасного випадку або аварії яка становить загрозу електробезпеки:
Термін подачі інформації: Негайно
Кому подається інформація: Для працівників — безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві. Для споживачів — зателефонувати за номером: (097)-927-79-46
Порядок дій: У разі виявлення обставин, що становлять загрозу електробезпеки людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв в роботі обладнання або аварій на виробництві необхідно негайно насамперед самому тримати безпечну відстань від місця події (у разі замикання на землю або падіння дерева на дроти повітряних ліній безпечну відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближених до місця аварії випадкових перехожих або тварин і повідомити про те, що сталося через засоби зв’язку або безпосереднього керівника або іншу уповноважену особу підприємства для споживачів — зателефонувати за номером: (097)-927-79-46
II. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві в разі отримання повідомлення про нещасний випадок або аварію яка становить загрозу електробезпеки:
Термін подачі інформації: Негайно;
Кому подається інформація: В разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС. Тел. 101; зателефонувавши за номером: (097)-927-79-46 Порядок дій: Керівники на місцях насамперед повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеки, організувати при необхідності надання першої медичної допомоги, вжити невідкладних заходів щодо недопущення подібних подій.
Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером: (097)-927-79-46 або відправити лист по електронній пошті на адресу: tutenergia@gmail.com
ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Всі спори та суперечки, що виникають між Постачальником та Споживачем, вирішуються шляхом переговорів.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора ринку природного газу у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
Особа, відповідальна за врегулювання спорів:
Директор ТОВ «ТУТ ЕНЕРГІЯ» – Кулик Єгор Володимирович,
Телефон: (097)-927-79-46.
Адреса: 01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63, оф.1
E-mail: tutenergia@gmail.com
Графік роботи офісу: пн. – пт. з 9:00 до 17:30 сб. – нд. – вихідні дні
Листування здійснюється за юридичною адресою.